TAG - Liebster Blog Award

by - 21:46


Dzisiaj przychodzę do was z tagiem o nazwie Liebster Blog Awards. Nominuje się do niego osoby w ramach uznania za dobrze wykonaną robotę. Uważam go za fajny sposób na lepsze poznanie nominowanych blogerów oraz możliwość na wypromowanie tych mniej popularnych. LBA polega na odpowiedzeniu na kilkanaście pytań oraz zadanie własnych innym. Zapraszam do dalszej części postu!


1. Jaką książkę zabrałabyś na bezludną wyspę?
Trudno spekulować. Jeszcze nie trafiłam na książkę, która tak podbiłaby moje serce, żeby czytać ją w kółko. Nic straconego, w końcu jeszcze dużo lektur czeka na przeczytanie, więc może dopiero za kilka lat będę mogła odpowiedzieć na to pytanie.

2. Wymień czterech swoich ulubionych blogerów książkowych. Dlaczego ich lubisz?
Szufladopółka - m.in. za akcję czytelniczą "Woluminy. Głos książki", którą postanowiłam wesprzeć, właśnie za zaangażowanie i poświęcenie swojego czasu promowaniu czytelnictwa. Wielki Buk - za ciekawe cykle wpisów, które sukcesywnie realizuje. Stan: Zaczytany - za dużą aktywność oraz pomysły, dzięki którym jej blog się ciągle rozwija. Book Paradise - za umiejętność uszanowania zdania innych osób nt. lubianych przez nią książek, bo wbrew pozorom wielu blogerkom tej cechy brakuje.

3. Wierzysz w przyjaźń damsko-męską?
Tak i nie rozumiem dlaczego tyle osób nie zgadza się z jej istnieniem, lub dziwi je ona. Moim najlepszym przyjacielem jest facet, a nasz przypadek może być świetnym przykładem na to, że przyjaźń nie musi ciągnąć za sobą niczego więcej.


4. Jakie jest Twoje ulubione wydawnictwo?
Nie mam ulubionego wydawnictwa. Najczęściej przy wyborze książek kieruję się opisem, znajdującym się na tyle okładki, a nie wydawnictwem.
 

5. Kim chciałaś zostać, kiedy byłaś mała?
Pierwszymi zawodami, o których myślałam, był nauczyciel i weterynarz, a później psycholog. Z perspektywy czasu, cieszę się, że jednak wybiłam je sobie z głowy, bo nie sprawdziłabym się w nich.
 

6. Dlaczego założyłaś blog i co Ci to dało?
Założyłam bloga, ponieważ często czytam książki i lubię dzielić się swoimi opiniami z innymi ludźmi. Zauważyłam, że często osoby na forach internetowych oraz facebookowych grupach czytelniczych pytają o zdanie na temat różnych książek, poszukują motywacji do dalszego czytania, ciekawych propozycji, dlatego uznałam za dobry pomysł zrealizować jeden z moich planów już z poprzednich wakacji, podczas których przeczytałam ponad trzydzieści książek. 
 

7. Do jakiego/jakich filmów lubisz wracać?
Rzadko wracam zarówno do książek, jak i do filmów, ale zdarzyło mi się wrócić do filmów o Bondzie, w których grał Daniel Craig, ponieważ uwielbiam go w tej roli(i mam cichą nadzieję, że będzie mi dane go jeszcze w niej zobaczyć).

8. Co byś wybrała: długo odkładane i zaplanowane spotkanie ze swoją sympatią tylko we dwoje czy spędzenie tego czasu na pocieszaniu przyjaciela w trudnej dla niego sytuacji?
Pogodziłabym to. Najpierw spotkałabym się ze swoją sympatią, żeby kolejny raz nie przekładać spotkania, a potem pojechałabym prosto do swojego przyjaciela. Jestem dobrze zorganizowana i na pewno udałoby mi się to zgrać ze sobą w czasie.

9. Tytułem jakiej książki opisałabyś swoje życie?
Haha, chyba powinnam tu wstawić: "Jak będąc kobietą w dowolnym wieku zepsuć życie sobie i innym. Poradnik dla początkujących." 😂

10. Gdybyś wiedziała, że w ciągu roku umrzesz, czy zmieniłabyś cokolwiek w swoim życiu? Dlaczego? 
Bardzo trudne pytanie. Na pewno chciałabym zwiedzić świat, bo póki co nie udało mi się to, a lubię podróżować, robić fotografie miejsc, które odwiedzam itd. Poza tym, starałabym się spełnić swoje marzenia.
 

11. Gdybyś mogła żyć 90 lat, czy wolałabyś zachować umysł czy ciało trzydziestolatka?
Umysł. Nie ma co się oszukiwać, im człowiek starszy, tym jego ciało gorzej wygląda, bo zachodzą w nim zmiany. Dlatego uważam, że najważniejsze, aby zachować jasność umysłu. Niestety, ona także na starość może się zatrzeć, a tego bym nie chciała. (Tutaj dodam, że czytanie zapobiega Alzheimerowi, więc warto poświęcać czas książkom ;))

Oto lista pytań ode mnie:
1. Jaka jest Twoja ulubiona książkowa postać?
2. Co sądzisz na temat lektur?
3. Czy słuchasz muzyki lub jesz podczas czytania?
4. Od kiedy czytasz książki?
5. Co spowodowało, że zaczęłaś czytać książki?
6. Jaką książkę uważasz za najgorszą spośród przeczytanych do tej pory?
7. Czy uważasz, że książki do dobre prezenty?
8. Książki papierowe, e-booki czy audiobooki - jaką formę wolisz?
9. Czy posiadasz lub zamierzasz zakupić czytnik e-booków?
10. Najczęściej wolisz książki czy ich ekranizacje?
11. Zdarzyło ci się przypadkiem zaspoilerować komuś książkę?


Nominuję do odpowiedzenia na nie:

You May Also Like

6 komentarze

  1. Gratuluję wyróżnienia :) Ja osobiście lubię wracać do niektórych książek :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wpis, z dużą dawką humoru, ale i dystansem do siebie- ze szczególnym uwzględnieniem punktu 9. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny kwestionariusz :) Zaraz zabieram się do poznawania nominowanych przez Ciebie blogów!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo znam ta akcję z poprzednich lat i innych innych grup tematycznych. Z chęcią poczytam nominowane blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję dobrze wykonanej roboty ;)

    /Pozdrawiam,
    Szufladopółka

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki polecajce blogów, będę miała co czytać.
    Pozdrawiam, Wielopasja

    OdpowiedzUsuń