RECENZJE Z ROKU 2018
STYCZEŃ:
1. "Zwierciadło piekieł" - Graham Masterton
2. "Czerwona zaraza. Jak naprawdę wyglądało wyzwolenie Polski?" - Dariusz Kaliński1. "Zwierciadło piekieł" - Graham Masterton
3. "Cholernie mocna miłość. Prawdziwa historia Stefena K. i Williego G." - Lutz van Dijk
4. "Chłopcy, których kocham" - Anna Ciarkowska [PRZEDPREMIEROWO]
LUTY:
1. "Kredziarz" - C.J. Tudor [PRZEDPREMIEROWO]
2. "Dwudziestolecie od kuchni" - Aleksandra Zaprutko-Janicka
3. "Dziecko w śniegu" - Włodek Goldkorn
4. ''Epoka hipokryzji: seks i erotyka w przedwojennej Polsce'' - Kamil Janicki
5. ''Woła mnie ciemność'' - Agata Suchocka
MARZEC:
1. "Surogatka" - Louise Jensen
2. "Inaczej niż w lustrze" - Damian Dawid Nowak
3. "Ludzie na drzewach" - Hanya Yanagihara
KWIECIEŃ:
1. "Nieodnaleziona" - Remigiusz Mróz
2. "TYTUŁ" - AUTOR
3. "TYTUŁ" - AUTOR
4. "TYTUŁ" - AUTOR
MAJ:
1. "TYTUŁ" - AUTOR
2. "TYTUŁ" - AUTOR
3. "TYTUŁ" - AUTOR
4. "TYTUŁ" - AUTOR