piątek, 30 czerwca 2017

Akcja ''Woluminy. Głos książki'' [CZERWIEC]

#głosksiążki

20 czerwca miałam okazję wykazać się jako Superbohaterka w akcji "Woluminy. Głos książki". Jeżeli jesteście ciekawi szczegółów oraz chcielibyście sami zaangażować się w propagowanie czytelnictwa, to koniecznie przeczytajcie dalszą część posta.
Przyznam, że długo czekałam z czytaniem książki na głos. Do tej pory tylko pokazywałam się z książkami, ale kiedyś musiał być ten pierwszy raz! Raz kozie śmierć. "Czas przełamać lody" - pomyślałam. Wybór padł szybko, bo akurat dzięki bookcrossingowi w szkole udało mi się zdobyć egzemplarz "Podpalacza" autorstwa Petera Robinsona. Książkę tę wydało wydawnictwo Sonia Draga.
Czytałam około południa, na skwerku obok przystani. Na leżakach odpoczywało kilkoro ludzi. Reakcje były różne, od zaciekawienia po dezorientację. Udało mi się przeczytać 57 stron, czyli pełne dwa rozdziały. Kiedy skończyłam, podeszła do mnie para w średnim wieku, która znajdowała się na przeciwko mojego leżaka. Wykazywali zainteresowali, pytali o szczegóły akcji i byli miło zaskoczeni tym, że młodzież w wakacje spędza czas czytając, a przy okazji promuje czytelnictwo.
Wielki Buk, może Ty też zechcesz dołączyć do Drużyny Pogromców Nudy? Rzucam Ci wyzwanie! Odważysz się poczytać na głos? Zasady są proste: czytasz innym, wrzucasz zdjęcie do sieci i typujesz następnych Superbohaterów :)
Organizatorem akcji jest Szufladopółka. Jeżeli macie jakieś pytania związane z akcją, zachęcam do kontaktowania się z nią. Szczegóły akcji znajdują się w linku ukrytym pod wytłuszczoną nazwą bloga inicjatorki. Cały czas możecie dołączyć i walczyć z nudą razem z nami! :)

5 komentarzy:

  1. Szczerze? Ja bym się nie odważyła tak czytać na głos wśród ludzi.
    Idea ciekawa, aczkolwiek nie jestem jej pewna.
    W Polsce ludzie bywają różni i na pierwszy rzut oka wydaje się dobrym pomysłem, to na drugi - może rodzić problemy.

    Lubię blogi nt książek, bo wpadam zawsze gdy nie wiem/nie mam co czytać :D

    Miłego weekendu Kochana i gratuluję odwagi! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem Ci że naprawdę ciekawy eksperyment zrobiłaś. Mi chyba nie przeszkadzałoby To, że ktoś czyta na głos. Zależy też co by czytał ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się zmieniać repertuar w kolejnych miesiącach akcji i dopasowywać go do wieku odbiorców ;)

      Usuń
  3. Gratuluję Superbohaterko! Jest moc!
    /Pozdrawiam,
    Szufladopółka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że mogę wspierać akcję i że się przełamałam ;)

      Usuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.