wtorek, 19 września 2017

Akcja ''Woluminy. Głos książki'' [WRZESIEŃ]

Dzisiaj miałam okazję wykazać się jako Superbohaterka w akcji "Woluminy. Głos książki". Niestety, dobiega ona końca z dniem dwudziestego trzeciego września, ale jeśli jesteście ciekawi, co i gdzie czytałam w tym miesiącu, to zapraszam do dalszej części posta.

We wrześniu udało mi się czytać w naprawdę wielu miejscach. Oto mały zapis z tego, gdzie udało mi się dotrzeć z książkami i promocją czytelnictwa, dzięki akcji organizowanej przez Szufladopółkę!

Na początku września czytałam "Dom dla lalek" aut. Lisy Gardner wydawnictwa Sonia Draga. Niestety, wewnątrz przychodni jest zakaz używania telefonów, dlatego nie mogłam zrobić zdjęć podczas samego czytania. W poczekalni było kilka pacjentek oczekujących, podobnie jak ja, na przyjęcie przez lekarza, więc umiliłam im czas ciekawym kryminałem.

Wracając z przychodni, zatrzymałam się na placu zabaw. Postanowiłam przeznaczyć kilkanaście minut oczekiwania na autobus powrotny do domu, czytając książeczkę pt. "Rycerze i smoki" aut. Christiny Björk, wydawnictwa Zakamarki. Pogoda nie była najlepsza, więc zyskałam niewielkie grono małych słuchaczy.

Kolejną okazją do czytania dla innych było oczywiście rozpoczęcie roku szkolnego. W czasie wolnej lekcji poczytałam "Podpalacza" aut. Petera Robinsona, od wydawnictwa Sonia Draga.

Umiliłam również wypad na miasto znajomym i poczytałam im najciekawsze fragmenty "W najciemniejszym kącie", aut. Elizabeth Haynes, wydawnictwa Papierowy Księżyc. Zauważyłam, że zaciekawiła ich choroba głównej bohaterki.

Akcję postanowiłam zamknąć, czytając aż w trzech różnych miejscach: na przystanku, w autobusie oraz Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych, z czego relację umieściłam na Instagramie.




Jestem naprawdę dumna z siebie. Ten miesiąc okazał się naprawdę aktywnie spędzony i efektywnie wykorzystany. Zyskałam dzięki "Woluminom" trochę pewności siebie oraz zdobyłam wiele nowych doświadczeń; w większości były one miłe i zaskakujące, dlatego chętnie wezmę udział w kolejnej akcji promującej czytelnictwo, jeśli pojawi się taka, w której będę się mogła z przyjemnością realizować.

18 komentarzy:

  1. Gratuluję Aleksandra i bardzo, bardzo Ci dziękuję. Ciesze się, że akcja przyniosła korzyści i Tobie, że nabrałaś pewności siebie. I już jesteś na mojej liście przy ewentualnych kolejnych działaniach, jeśli tylko się zgodzisz <3:
    /Pozdrawiam,
    Szufladopółka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tylko będziesz coś znowu organizować, to pisz koniecznie. W tym roku mam mniej czasu przez maturę i egzamin zawodowy, ale postaram się w jakiś sposób zaangażować! Dziękuję, że zrealizowałaś "Woluminy", to była świetna inicjatywa ;)

      Usuń
  2. Gratuluję i trzymaj tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo, często spotykam się z dziwnymi spojrzeniami, kiedy czytam w miejscach publicznych, ale zawsze wtedy trochę dla żartu eksponuję okładkę, aby osoba przeczytała tytuł i może kiedyś przeczyta tę dobrą książkę ;D
    Pozdrawiam,
    Ola z bloga pomiedzy-ksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tej akcji :( A czuję, że może być fajna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak bardziej książkowo, a mniej o akcji - widziałam trailer ,,Światła między oceanami'' i czuje się jakbym widziała już cały film...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa akcja :) a "Światło między oceanami" czytałam i przymierzam się żeby zobaczyć w końcu film :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogromne gratulacje! :) Przyznam, że to bardzo ciekawa akcja, a ja do tej pory jeszcze o niej nie słyszałam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę akcja wydaje się fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Znakomicie! Serce rośnie, gdy człowiek dowiaduje się takich rzeczy :) Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe wyjścia, ja też często czytam w różnych miejscach, ale nie mam obecnie czasu na czytanie, a ilość egzemplarzy recenzenckich mnie przeraża.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam chęć wziąć udział w tej wspaniałej akcji, niestety, w ostatnim czasie nie dałam rady. Ale może kiedyś, w przyszłości będę mogła być częścią czegoś tak wartościowego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję! Akcja wydaje się ciekawa, jednak wcześniej o niej nie słyszałam. :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy o tej akcji nie słyszałam ale popieram wszystko co propaguje czytanie! Brawo!!!

    Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie mam problemu, aby czytać w miejscach publicznych, ale robię to rzadko. Do szkoły książki nie noszę, bo plecak jest mega ciężki, a po drugie i tak wiem, że nic nie przeczytam. W mojej szkole wolne lekcje nie istnieją XD
    Pozdrawiam :P
    http://czytaniejestmagiczne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam o takiej akcji :) Jednak wydaje się ciekawa. Może w kolejnej odsłonie sama wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.