czwartek, 21 września 2017

''Pan Wilk tam i z powrotem'' - Jarosław Wilk [ZAPOWIEDŹ]

Udało się! Po raz pierwszy zostałam ambasadorką i to najnowszej książki z serii o Panu Wilku. Jestem tym bardzo podekscytowana, bo poprzednie dwie części bardzo mi się podobały(oczywiście ich recenzje możecie przeczytać na moim blogu, są podlinkowane w zakładce "Zrecenzowane"!). "Pan Wilk tam i z powrotem" będzie miało premierę już za kilka dni, dlatego jeśli jeszcze nie wiecie nic na temat tego tytułu, koniecznie poświęćcie mu choć chwilę uwagi. Naprawdę jest tego wart!


OPIS KSIĄŻKI:
Rok 2015. Wrocław. Pewien mężczyzna poddaje się operacji, która na zawsze ma odmienić jego życie.
Koniec lat 90. Pewna nastolatka wysiada z pociągu na Dworcu Głównym we Wrocławiu. Jeszcze tego samego wieczoru zostanie prostytutką.
Czasy starożytne. Okolice rzeki Styks. Pewien rzeczny przewoźnik znudzony swoją pracą postanawia się wybrać na urlop.
Warszawa. Okupacja. Pewna dziewczynka z przerażeniem patrzy na płonące getto. Świat, który zna, przestaje istnieć.
Rok 2049. Pewna kobieta wznosi toast nad grobem mężczyzny.
Wyspa na Morzu Andamańskim. Obecnie. Pewien mało poczytny autor zaczyna tworzyć kolejną powieść.
Wszystko to znalazło się w najnowszej książce Jarosława Wilka, tworząc nierozerwalny łańcuch zdarzeń jednej opowieści.

Więcej informacji na temat tej (i poprzednich książek autora) możecie przeczytać na poniższych stronach:
https://www.facebook.com/PanWilkIKobiety/http://panwilk.pl


31 komentarzy:

  1. Pan Wilk rządzi - jako książka, jako pisarz i jako osoba. :D Temu nie da się zaprzeczyć. Też zostałam ambasadorką! :D No i gratulacje!

    Pozdrawiam Iza
    Niech książki będą z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i również gratuluję, a pod opinią podpisuję się obiema rękami ;)

      Usuń
  2. Opis jest dość intrygujący, z chęcią zajrzę do środka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za niecały tydzień ma się pojawić w księgarniach, zachęcam! ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Miejmy nadzieję, że nie ostatnie! :D

      Usuń
  4. A ja jakoś nie mogę przekonać się do polskich pozycji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, mi również, dlatego byłam zaskoczona, że książka polskiego autora tak mi się spodobała. Z chęcią sięgnęłam po drugą, a teraz czekam na trzecią! Czasem warto dać szansę ;)

      Usuń
  5. Zapowiada się dosyć....intrygująco, nie powiem. Chyba będę musiała głębiej zainteresować się tą pozycją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już trzecia z serii o Panie Wilku i będzie nawiązywać do poprzednich, więc w takim razie polecam również zapoznać się z dwiema poprzednimi ;)

      Usuń
  6. Ciekawie się zapowiada, ale nie im czy to coś dla mnie. Musiałabym dostać tę książkę do ręki i musiałabym ją przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również miałam podobne myśli przy sięganiu po pierwszy tom, ale miło mnie zaskoczył, sięgnęłam więc po drugi, a teraz czekam na trzeci ;)

      Usuń
  7. Troszkę śledzę autora na fb, ale nie jestem do końca przekonana. Nie wykluczam jednak, że kiedyś nie zaryzykuję ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może po prostu jeszcze nie trafiłaś na właściwy moment ;)

      Usuń
  8. Gratuluję! A co do książki to bardzo mnie zaintrygowała. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! Nie jestem pewna czy to książka dla mnie ale okładki bardzo ciekawe :)

    Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Warto dać szansę. Ja na początku byłam sceptycznie nastawiona, bo trafiałam do "Pana Wilka i kobiet" na bardzo słabe książki polskich autor, a ta właśnie była pierwszą, która zmieniła moje spojrzenie na rodzimą twórczość. Okładki są świetne ;)

      Usuń
  10. Gratulacje! Autora nie znam, ale opis brzmi intrygująco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zachęcam, aby w takim razie poświęcić mu choć chwilkę uwagi ;)

      Usuń
  11. Meech, nie doczytałam tytułu postu i liczyłam na recenzję - tym bardziej, że opis interesujący.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, książka jeszcze nie miała premiery, ale oczywiście recenzja pojawi się w przeciągu kilku dni od jej daty ;)

      Usuń
  12. Opis książki brzmi bardzo ciekawie. Czuję się zaciekawiona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również nie mogę się doczekać, czym tym razem zaskoczy nas jej autor ;)

      Usuń
  13. Gratuluję ambasadorstwa! :) Jeszcze nie słyszałam o książce i autorze, ale brzmi świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Warto poświęcić choć chwilkę uwagi, jeśli zaciekawiła ;)

      Usuń
  14. Ostatnio głośno o tych książkach ;) mam ochotę dać im szansę, jednak jeszcze nie teraz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że głośno nie bez powodu! Zgadzam się jednak z tym, że czasem trzeba znaleźć odpowiedni moment na daną książkę, żeby się spodobała i żeby móc się na niej skupić ;)

      Usuń
  15. Gratuluję! I troszkę zazdroszczę... :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.